مدیرکل صداوسیما عنوان کرد: رسانه استانی خود را متعهد به پیگیری و رفع مشکلات بخش کشاورزی استان می‌داند.

رسانه استانی خود را متعهد به پیگیری و رفع مشکلات بخش کشاورزی استان می‌داندبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیما در دیدار اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان شهرستان طارم، نظام صنفی کشاورزی را به عنوان یک تشکل مردم نهاد، مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: حفظ منافع و حقوق آحاد مردم جامعه بعنوان مصرف‌کنندگان اصلی تولیدات بخش کشاورزی و تعامل، مشارکت و همراهی با بخش‌های دولتی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ای، از مهمترین موضوعاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

 لطیفی به نگاه حمایتی شبکه استانی به حوزه کشاورزی استان و به ویژه شهرستان طارم اشاره کرده و افزود: یکی از مهمترین محور‌های برنامه سازی رسانه استانی آموزش، ترویج و تبلیغ کشاورزی نوین و استفاده بهینه از منابع آب و خاک، بیان و پیگیری مشکلات فعالان این بخش مهم و حیاتی استان می‌باشد.

وی شبکه استانی را یک ظرفیت خوب و بالقوه برای مردم استان عنوان کرده و بر آمادگی رسانه استانی برای پیگیری بیش از پیش مشکلات و مطالبات کشاورزان استان برای رفع موانع موجود تأکید کرد.

دبیر نظام صنفی کشاورزی شهرستان طارم هم ضمن تقدیر از توجه ویژه رسانه استانی به مقوله کشاورزی با اعلام این مطلب که ۱۵ درصد از تولیدات کشاورزی استان در این شهرستان صورت می‌گیرد، گفت: شهرستان طارم ۴۷ هزارنفر جمعیت دارد و حدود ۴۵۰ هزار تن محصول کشاورزی و ۴۷ هزارتن زیتون این شهرستان به اقصی نقاط کشور ارسال می‌گردد.

 رحمانی با اشاره به محصولات متنوع و مختلف باغی و زراعی این شهرستان، تصریح کرد: با وجود این حجم تولیدات، شهرستان طارم از مشکلات عدیده‌ای در حوزه کشاورزی رنج می‌برد که امیدواریم با توجه ویژه رسانه استانی این کمبود‌ها و مشکلات مرتفع شود.

در این جلسه همچنین سایر اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان طارم، هر یک به بیان مسائل مبتلابه کشاورزی این شهرستان و انتظارات خود از صداوسیمای استان پرداختند.
 
انتهای پیام/ن
 

رسانه استانی خود را متعهد به پیگیری و رفع مشکلات بخش کشاورزی استان می‌داند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.